کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749424400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317845 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

روی هر لینکی کلیک نکنید! "حفاظت از حریم شخصی کاربران معضل اتحادیه‎ی اروپا"

یک سال پس از پرده برداری از طرح اروپایی مربوط به اصلاح قوانین حفاظت از داده‎ها، هنوز بحث‎های بسیاری در این مورد انجام می‎شود و به نظر می‎رسد که دستیابی به توافق آسان نیست. یکی از اهداف اصلی، دادن اختیار بیشتر به کاربران برای کنترل جزئیات خصوصی خود در وب‎سایت‎ها و مقابله با مشکلاتی همچون سرقت هویت است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل ازسیتنا؛ احتمال اینکه حساب بانکی یا اطلاعات شخصی شما هک شود وجود دارد، اما در عین حال فرصت ها و امکانات بسیاری هم هست که خیلی کارها را آسانتر می کند. برای مثال بانکداری اینترنتی و غیره که واقعا فوق العاده است. به نظر معضل اصلی همین است: چگونه می توان بدون جلوگیری از پیشرفت فن آوری های جدید و خدماتی که ارائه می دهد، از حریم شخصی کاربران اینترنتی محافظت کرد؟

جای تعجب نیست که طرح اصلاحی حفاظت از داده‎ها به یکی از نکات دشوار برای تصمیم گیران تبدیل شده است.

در همین حال شبکه یورونیوز با انتشار گزارشی ضمن بررسی این موضوع تاکید کرده است که اجبار وب‎سایت ها به دادن آگاهی بیشتر به کاربران در مورد گزینه های حفظ حریم خصوصی و تسهیل مراحل برای حذف داده ها در صورت خواست کاربر از اهداف اصلاحات جدید قانون است.

همچنین، تامین امنیت دسترسی بطور ناشناس به اینترنت از نکات مهمی است که باید در نظر گرفته شود و باید راه حل هایی مانند پلاگین برای مرورگرها و برنامه های کاربردی ویژه برای گوشی های تلفن همراه و غیره پیشنهاد شود تا از حریم خصوصی افراد حفاظت شود.

گفتنی است به نظر می‎رسد بهتر این است که خود شهروندان برای حفاظت اطلاعات شخصیشان اقدام کنند تا اینکه این کار را به دیگران بسپارند.

قوانین مربوط به حفظ حریم خصوصی کاملا لزومی است، اما استفاده مناسب از آنها موضوع دیگری است. همچنین بالا بردن سطح آگاهی عمومی در مورد خطرات و نقاط ضعف بسیار مهم است. در این دوران که زندگیمان هر چه بیشتر روی اینترنت سپری می‎شود، باید در مورد همه عواقب کوتاه و به ویژه طولانی مدت استفاده از آن آگاه باشیم.

بسته پیچیده اصلاحات این قانون در ماه ژانویه سال گذشته ارائه شد، اما هنوز هم به تصویب نرسیده است. بحث ها و مشاورهای عمومی انجام شده و حال باید توسط چند کمیته پارلمان اروپا مورد بررسی قرار بگیرند و سپس باید این اصلاحات به رای گذاشته شود، اما نه تنها به رای نمایندگان پارلمان اروپا، بلکه سران کشورها و دولت ها نیز باید موافقت خود را با آن اعلام کنند. سعی می شود تا قبل از انتخابات بعدی اتحادیه اروپا در سال ۲۰۱۴ نتیجه ای بدست بیاید.

در همین حال، برای توسعه مفاهیم حریم خصوصی در فن آوری های جدید پژوهشگران تلاش می کنند اما محصولاتی که وارد بازار می شوند، همیشه این ملاحظات را در نظر نمی گیرند. البته وظیفه دشوار قانونگذاران هم این است که مقررات جدید نباید به سرعت منسوخ شوند.

در این میان شرکت های بزرگ اینترنتی نقش بزرگی بازی می کنند. همچنین موضوع بحث برانگیز به اشتراک گذاری اطلاعات بین کشورها هنوز حل و فصل نشده است. با این حال امید به یک اینترنت امن و مطمئن هنوز باقی است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12917 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1391/10/20 تعداد مشاهده: 1703
سافت گذر